Thursday, November 30, 2006

Penyakit Kulit

Hari ni aku cuti kecemasan. Badan aku kegatalan tanpa sebab. Orang kedah panggil sopak garam. Kawan aku kata kelopak garam. Aku pun tak tau yang mana satu. Penyakit ni tidaklah merbahaya atau berjangkit.Cuma ia menyebabkan keringsaan dan ketidakselesaan kepada badan terutamanya apabila berpeluh.

Dalam keadaan biasa, aku akan tetap pergi ofis untuk melaksanakan tanggungjawab dan amanah kerajaan. Tapi perkembangan di pejabat seminggu dua ini menyebabkan aku menyampah nak pergi dan hanya mencari alasan untuk lepak di rumah.

4 comments:

KNizam said...

ko ada allergic nih. allergic ngan udang galah ka? ke allergic gmail...hehehe

abah emil said...

aku tak pernah allergic pn sebelum nie...tapi ni bukan first time la

Noni Kapet said...

sebab kau mengandung kot... (or correction: sebab kau AND aily mengandung...)

bola2api said...

mengandung?? woopee!