Wednesday, December 06, 2006

MATA...HATI...JIWA...

Yang, I'd like to dedicate the song to you. The lyrics to me is beautiful and really sums up my feelings towards you. Hope you like it...

Maafkan aku...
Mengganggu...
cuma ku ingin kau tahu
ruangan di hatiku hanyalah untukmu
hari-hariku
yang berlalu
riang ceria kernamu..
mana adanya aku..
pasti ada kamu
andainya engkau tahu perasaan hatiku
pastinya kau kan tersenyum lewati manis harimu
biarkan dunia tahu teguh hanya teguh kerna kamu
kau sentiasa berada di mataku..hati..dan jiwa..
maafkan aku mengganggumu
di lewat malam2 mu
ingin ku temanimu sebelum lenamu
izinkan aku dekatimu
inginku tawan cintamu agar dapatku jadi dewata hatimu
andainya engkau tahu perasaan hatiku
pastikan kau kan tersenyum lewati manis harimu
biarkan dunia tahu teguh akar cintaku kerna kamu
kau sentiasa berada di mataku, hati dan jiwa..
maafkan aku mengganggumu
di lewat malam2mu
inginku temanimu sebelum lenamu
izinkan aku dekatimu
inginku tawan cintamu agar dapatku jadi dewata hatimu
andainya engkau tahu perasaan hatiku
pastinya kau kan tersenyum lewati manis harimu
biarkan dunia tahu teguh akar cintaku kerna kamu
kau segalanya....
andainya engkau tahu
perasaan hatiku pastikan kau kan tersenyum
lewati manis harimu
biarkan dunia tahu teguh hanya cintaku kerna kamu
kau sentiasa berada di mataku..hati..dan jiwa..
kau sentiasa berada di mataku..hati..dan jiwa..

11 comments:

deOughtred said...

Epit, I believe Awie dedicated this song right before the news break out that he's married to Haliza Misbun's sister. Just be careful.. hehehehe

epit said...

deoughtred,

Thanks for the reminder. So far so good :)

Congratulations on the new appointment. Bila nak belanja aku makan. Upah kirim salam dulu2 pun belum bayar abis lagi, heheheh

deOughtred said...

Aduuuhhhh... anytime bro. Lagipun apalah sangat belanja kau kalau nak dibandingkan dengan pengorbanan kau selama ini. Hahahaha...

Anonymous said...

Tak sangka aku hg berjiwa haluih gak epit.heheh
Kim salam ngan eli/emil

Salam
E26

Noni Kapet said...

epit jiwang kat sekolah dulu mengalahkan apa.

aku lah posmen nya.

gatal budak ni.

Epit said...

jiwa haluih??? aku sekadar mencuba...

E26,

salam-salam jugak. bini ila nak perkenai kat kawan2??

Noni,

Syyyy...bini aku tak tau sejarah lama...hahahaha

Anonymous said...

Oit noni..epit ada skandal ka? Cita la kat aku..!!!

E26

Epit said...

ini pun lagi satu sudah gaharu cendana pula...

yang berlau biarlah berlalu. yang pastinya, aku tidak pernah berjaya

skandal???hanya ombror sahaja tahu maksud perkataan itu....hahahaha

Mpro said...

scandoluos... berjeboihhh..

9005394 said...

amboi epit
semenjak bila hang very the berjiwang miwang

siapa E26 ?
sorry aku semakin lupa
Zahir kah?

Epit said...

E26 = Zahir. Dia kerja dgn company minyakl sekarang. bila nak belanja aku guna petrodollar$ aku tak tau..