Sunday, January 10, 2010

UPDATE LA BLOG TU WEIII

Weeiii mpro, pyan & radin...

Update la blog tu.Jangan malasss. Karang celebrity blogger KNO sound secara live daripada Islamabad, Pakistan, susah.

Kalau tak, campak je ke laut...hahahah

Tak pun, korang naik Overfloor - lepas tu terjun.

6 comments:

KNizam said...

kesalahan tatabahasa di situ!

bukannya "daripada" islamabad

tetapi sebetulnya ialah "dari" islamabad

dari digunakan untuk tempat dan waktu

harap maklum

abah said...

woiii...aku suruh tegur diorang la. bukan tegur aku...muahahah...

I stand corrected. Thank you.

joe said...

bila niat dah tak betul, macam ni la jadi nye hahaha

arnida said...

alah epit...mentang2 january ni byk postings, berlagak lah pulak...kita tgklah sampai bila rajinnya ni hahaha

abah said...

biasalah arnida...

saja-saja jolok kawan2.

joe said...

fadli takde lak ko sound. lagi lama tak update.