Tuesday, April 13, 2010

KOEY TEAW GORENG



Malam-malam ni kalau dapat makan koey teaw goreng panas-panas bagus jugak ni. Makan dengan cili potong letak kicap, perghhhhh...

Tapi itu semua hanya angan-angan!!!

Apakan daya. Aku masih di ofis pada malam hari jadiku yang ke-33.

-SELAMAT HARI JADI-

Semoga tahun ini akan menjadi tahun yang paling baik dalam hidup saya dan keluarga. Amin.

5 comments:

theotheraj said...

ye la, ye la..
kesian ko kan..

a belated happy birthday mr grandiosma

abah said...

dah baik demam ke?

theotheraj said...

belum betul2 baik lagi. tapi macam boleh cuti lagi pun, mc 1 hari je.. meeting & kerja semua bertambun. baru je kena tambah satu lagi tadi..

Noni Kapet said...

ya allah wish hari jadi sendiri!

setinggan overfloor said...

Noni,

sayangi diri anda sebelum anda menyayangi orang lain...

auuuwwwww...